Schema.

Nu har jag fått mina dagar att jobba. Det blev nio stycken, utsprida på hela maj-månad. Så skoj det ska bli. Fått lite "tips" på saker jag kan göra. Är en ny personal så man har lite att bevisa ;) sedan så påpekar de flesta att vikarierna bara pratar och inte leker med barnen. Så det ska jag göra. Nog med att jag gjorde det sist. Blev "attakerad" av barn som ville leka, så självklart. Tycker det är lättare inomhus då man kan spela med dem, eller något. Utomhus leker de så bra själv med diverse lekar. Så ska bli skoj. Roligt att det är utspritt också så hinner man få massvis med energi mellan gångerna :P Sedan kan jag tänka mig att det kan bli fler dagar också, de bruka kunna föröka sig lite.
 
På ett sätt är det skönt att jag inte har kunnat jobbat något förrän nu. Jag har sluppit den värsta delen av året. Vintern, och alla dess kläder. Så klart är det skoj att jobba då också men eftersom jag är en sommarmänniska så gillar jag denna tid bättre. Och nu kommer man få lapa massvis med sol också. Och jag som blir brun fort. Behövdes inte många dagar i solen förra året. 
 
Jag längtar. Nu är det första passet på tisdag. Och sedan i Maj. Men kan säkert ramla in något mellan där också. Jag håller mina tummar och tår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0