Tvättar.

Jag fortsätter att tvätta idag och kommer inte att bli klar denna gång heller. Vi hade/har så mycket tvätt, plus så vill jag tvätta alla vinterkläder oh även andra jackor, osv. Så det är en hel del. Sedan såg jag ett par julgardiner liggandes på ett ställe också som jag visst hade glömt att tvätta när julen dansades ut. Så får se om de åker med nu, eller om det blir senare någon gång ;)
 
Eftersom torkskåpet är fullt och en maskin fick inte plats så tvättar jag nu två maskiner med jackor. Och eftersom jag ligger ett torkskåp bak så bli även nästa maskin något annat. Funderar på att ta några handdukar, eller något som ska in i torktumlaren. Kanske, kanske, får se vad jag hittar på. 
 
En bild som jag gjort i paint för en herrans massa år sedan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0