Dag 35.

Denna veckas tema är Hemma.
 
035. Vad tycker du om att andra människor rotar i ditt badrumsskåp när de lånar toaletten?
 
Varsegod att rota. Bara du inte tar något ;) prova handkräm och sådant får man göra. Inte för jag har det i badrumsskåpet. Men att stoppa något i fikan är inte okej. Och att förstöra något är inte heller okej. 
 
Var med om det som barn. Inte för jag hade det i badrumsskåpet men på handfatet. Vi gick i sisådär tvåan-trean. Jag hade en egen tandkräm, såsom barn har. En rosa, som var typ flyttande. En kompis var hos oss och vi skulle gå till fritidsgården ihop. Hon var inne på toan och kom ut, vi fortsatte att leka. Hon sade att det var blött i hennes fika. Vi tog ur tjugan som vi luktade på och den luktade gott (min tandkräm) men tänkte inte något mer på vad den luktade. Vi torkade och gick senare på fritidsgården. När jag kom hem och skulle sova så var tandkrämen borta. Då bröt kära jag ihop. Pappa kunde inget göra då det var kväll. Så fick så snällt ta hans starka tandkräm. Jag kopplade inte ihop det förrän mycket senare. Och kompisen erkände aldrig. Fast en sådan kompis kanske inte är en kompis. Det hände saker senare under vår tid ihop, eller vad man säger. Som inte en kompis gör, så det kan vara.
 
Men i vårat badrumsskåp får man kolla i. Dock är det total oordning där. Mestadels plåster och så massa "skräp". Ska ta mig rensning av hela lägenheten. En dag = ett rum. Men det är så tråkigt. 
 
Inte vårat badrumsskåp (Bildkälla www.badlagret.se)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0