Dag 46.

Veckans tema är Tävlingar
 
046. Hiss & Diss - Tävlingsregler
 
Tävlingsregler är enkla att följa. Och oftast är det inte så svåra. 
 
Det jag inte gillar med vissa tävlingar är att man ska gilla på facebook. Om det inte är något som jag verkligen gillar, eller redan gillar, så tävlar jag inte. Om det är frivilligt att gilla eller man göra som man vill, det är mer okej. Det kanske kan ge en extra lott men inget tvång, då bruka jag kunna tävla. 
 
Sedan tycker inte jag att det är så konstiga tävlingsregler. Motivera, tycker jag är svårt men är ett måste i de flesta fallen då det bruka krävas det från företagen, eller om det är någon "lag" som säger så vet jag inte. Men svårt, och så kan man bli lite smått irreterad på de som är så bra på att ordbajsa, liksom de som skriver så man ska tycka synd om. Och det verka funka att skriva så, inte för mig dock. Fast varför ska jag skriva så folk tycker synd om mig, som det egentligen inte är så synd om. Det finns de som har det värre. Så klart jag tycker det är pest, men så är det nu så bara göra glädje av det istället.
 
Och sedan runt jul är det massa rim som ska skrivas. Om jag inte är på humör orkar jag inte ens tävla. Och mina rim, om det blir några, är på lågstadienivå. haha. lite roligt änå att man lyckas skriva några.

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack! :)

2014-02-15 @ 22:48:13
URL: http://minbebis.com/blogg/elinlundberg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0