Dag 49.

Temat är Musik.
 
049. Vad säger andra människor när du sjunger? (Kanske vågar du till och med visa ett klipp när du sjunger?)
 
Jag vet inte vad andra säger, och lyssnar inte på vad andra säger heller för den delen. Har sjungit i kör i en massa år under skoltiden. Och vad roligt det var. Sista året på gymnasiet var jag med i en musikal också, det var så roligt. Min del i muikalen var kören, men vi var även aktörer. Kanske inte så stora med egna repliker men ändå så viktig. Nu mer när jag kollar in något på tv. Så försöker jag få en blick utav alla i bakgrunden, dvs bakgrundskörer. Och kanske andra viktiga människor, som springer med vatten etc. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0