Dag 55.

Veckans tema är Städning
 
055. Är du en organiserad person?
 
Det beror på hur man definerar organiserad. Men jag kan nog påstå att jag är organiserad. Speciellt om något ska göras. Det, det och det ska göras innan. Det, det och det ska med. osv. Och beroende på vad som ska göras desto större är planerna. Sen kanske det inte alltid går som man vill, men det löser sig eftersom.
 
Och organisation på hemmaplan. Jag vet vart allla saker är, mer eller mindre. Kan vara lite "värre" med de saker som flyttas runt utav andra eller plockas in i "fel" låda/skåp etc. Men organiserat kaos, är något jag använder ofta. Speciellt då vi har storstädning. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0