Nummer.

Idag kom chefen igen och pratade om att hon vilje ha nummret till diabetessjuksköterskan. En handlingsplan ska göras. Jag sade det åt henne att om hon ändå ska ringa de så får hon beställa en ny tid för utbildning till personalen. 
 
Hon sade även att skolsköterskan kan tänka sig komma och visa personalen. Men jag känner som så att jag är där till personalen kan. Det sade jag dock inte, men får ta det till veckan. Hon sade nämligen att till veckan ska det vara löst. Så troligtvis har hon fått påbakning utav kommunen, lite roligt.
 
Innan hon gick från avdelningen tog hon massa papper som förskolan fick från den träffen de hade på sjukhuset. dvs information. Lite skrattretande. Hon tar sig an informationen då hennes högsta chef ringer, då kan han bli intresserad. Och det inte intresserad utan för att hon måste. Lite störande. 
 
Men som sagt jag går inte därifrån förrän två stycken kan relativt bra. dvs de känner sig säker, osv. 
 
Sedan ska jag kräva utav chefen att de inte kan gå kort på personal. Det var tydigen hon som sade att de skulle klara sig i onsdags utan vikarie. Och om då Edwin är där själv så kommer det inte fungera, jag kommer då absolut inte känna mig trygg. Det ska jag säga till henne, och "Edwins pedagog" som denna vecka varit sjuk. Det tycker den nog bara är bra att jag kräver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0