Dag 5.

Tema 2013/2014
 
005. 5 saker du vill göra under 2014
 
Finns ändå massa saker man vill göra innerst inne som jag inte tänker uttrycka mig här. Men en sak jag verkligen vill göra 2014 är att åka på kryssning med Edwin. Kanske inte bara en gång utan många gånger. Det är så mysigt och skönt att komma bort. Och om man inte får barnvakt tar man med barnet ;) och barnvakt är nu ännu svårare att få, ingen som vill ta sig an ansvaret och så måste jag kunna lita att diabeesen sköts, i och med alla stick och injektioner i både ben och mage. 
 
Ullared vill jag så klart också till 2014 igen. Det var roligt att komma iväg och om jag åker igen ska jag tänka lite mer på presenter till de som fyller år. snacka om att det var skönt då det fylldes år och man slapp tänka på vad man ska köpa då det redan var gjort och förhoppningsvis till ett bättre pris. dock vet jag inte om jag kommer att komma iväg på någon resa då barnvakt är den stora frågan men det löser sig den dagen.
 
Bild från google.se (skulle jag tro) alternativt från Vikingline.se
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0