Dag 68.

Veckans tema är Melodifestivalen.
 
068. 5 låtar du gillat från Melodifestivalen, du får välja från alla år
 
Det blir svårt att välja då jag gillar så otroligt mycket. Många låtar som sätter sig i huvudet. Och några ljusglimtar som jag glömt bort. Men lyckades plocka ihop 5 stycken. Men listan kan göras så mycket längre. Om man bara börjar bläddra några år tillbaka, och varför inte i början då Björn Skifts hägrade. 
 
En favorit är Amazing med Danny Sauedo (från 2012)
 
 
Och en annan gammal goding är konstigt nog Kärlekssång från mig med Markoolio (från 2009). Som jag såg i något program han "ångrar". Men jag tycker den är så bra.
 
 
Hello goodbye med Erik Segerstedt och Tone Damli är en favorit (från 2013). Tråkigt att de inte gick vidare.
 
 
Och Charlotte Perrelli med Hero är också en stenklar favorit (från 2008)
 
 
 Och en "gammal" goding med Nanne Grönvall och henns Avundsjuk (år 1998).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0