Dag 69.

Veckans tema är Resor
 
069. Brukar du köpa souvenirer?
 
 Nja. När jag var mindre ville jag jämnt köpa något. Låter som jag resor jämnt och ständigt. Menade mer inom Sverige, inte för jag rest så mycket inom det heller ;)
 
Men det har inte blivit så. Och kommer inte så bli heller. Jag sparar mitt i minnesbanken, dvs hjärnan. Och hoppas att det blir förvarat där. 
 
I lördags pratade jag med mamma om när vi åkte till Bulgarien, dvs 13 år sedan. Saker hon hade glömt. Men inte jag. Jag har glömt en del saker, det kan jag hålla med om. Men vissa detaljer kommer jag ihåg. Och minns inte vilka dagar det exakt skedde men kommer ihåg. Liksom då vi var i USA för 20 år sedan, minns lite mindre därifrån men ändå vissa saker ;)
 
 Bild lånad från http://www.kvalitetsvaruhus.se/butik/show_one.asp?id=7018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0