Dag 81.

Temat är Teknik. 
 
081. Hiss & Diss - Teknik
 
En hiss är att det förenklar vardagen. 
 
En till hiss det är roligt att greja med teknik. Jag är ingejören i familjen ;) och den som oftast lyckas fixa till saker som har med teknik att göra. Dator är jag väl inte så super haj på, och det för M är "bättre" än mig. Sånt här med virusskydd osv. Men det finns saker som jag lyckas med som inte han gör, så jaa. Jag bruka hänvisa till honom, ändå, sedan om det är jag som löser det i slutändan är en helt annan sak. Jag hänvisar till honom då det gäller virus och allt vad det innebär, formatering, osv. Jag kan fixa bilder, och sådana saker. 
 
 
En diss är det kan kosta. Och det är så klart beroende på vad det är för något.
 
En till diss är att det kan gå söner, då genererar det ännu mer pengar om man vill ha det lagat eller köpa nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0