Dag 83.

Veckans tema är Nyheter.
 
083. Brukar du vara först att få reda på nyheter bland vänner?
 
Det kan jag inte påstå att jag är. Och eftersom jag får ett sådant bemötande. Så berättar jag själv inte allt, så klart finns det undantag som får veta allt, osv. Till exempel när Edwin fick D1. Under sjukhusperioden skrev jag inget om det på FB, fast jag skrev andra saker. De enda jag kontaktade var släkt. Och de fick inte reda på det heller på en gång. Bara mamma, och farmor (Edwins), och morfar (tror jag) som fick reda på det samma dag, och deras respektive eller hur man formelera sig. Liksom en till ;) bortsett från jag, M och Edwin själv. 
 
Det var inte förrän jag kom hem och gjorde bort mig och råkade skriva i den öppna gruppen på FB som folk såg. Tänkte mig inte för. Det ångrar jag. Men inget jag kan ta tillbaka nu. Nu vet de flesta.
 
Bild lånad från http://primapsykiatri.se/nyheter.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0