Dag 86.

Veckans tema är Nyheter.
 
086. Om du inte fick reda på nyheter om vad som hänt i Sverige på en vecka, skulle du tycka det var jobbigt?
 
Nja. Skulle nog inte tänka så mycket på det. Men när jag kommer hem kommer jag genast sätta mig vid datan och kolla på nätet vad som hänt, i alla fall runt hemorten. Fast det är väl det samma vanliga. Men då jag är borta eller inne i den dära veckan skulle jag då inte tycka det var jobbigt, utan snarare skönt. 
 
Och inte tänker jag sitta och kolla nyheterna då vi åker till Turkiet. Det är väl saker man får reda på senare, om det är utav vikt. Annars är det bara onödigt vetande ;)
 
Bild lånad från http://www.dogorama.se/i/a11743311/2013/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0