Kissis......

Nu har jag pratat med Hälsocentralen. Hon hade ingen tid på förmiddagen. "Jaha, tänkte jag. Får jag vänta tills imorgon" Men hon fann en tid halv två. Så nu gäller det att inte kissa förrän det. Skulle hålla mig så länge jag kunde. Om jag inte kunde hålla mig till dess kunde jag kissa i en ren behållare. Men saken är den att alla pappersmuggar vi har hemma är slut. Så nu gäller det att hålla sig. Ska ta en dusch, som om det underlättar.?. Och sedan försöka sova bort tiden. Magen börja skrika efter något att äta också, men om jag äter så blir jag törstig och då ännu mer kissnödig. Men det går över snart ;)
 
Ringde även sjukgymnasten om foten så det samtalet väntar jag in. Runt elva idag skulle det ringas. Hittade min kalender där jag fann namnet på den jag var hos sist. Men jag skulle tro att det inte är något denna dam kommer kunna göra utan det är läkare. Men hon lär i alla fall veta bättre än vad jag själv gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0