Pickar.

Alltså den hära katten. Helt galen. Hon pickar på en med tassen med klorna. Försiktigt, försiktigt. Och hon gör så då han vill att man ska klappa henne. Så om man avslutar och slutar för en liten stund börjar hon picka. Imorse vaknade jag av det. Hade armen långt ut på sängen, så var det någon på golvet som pickade på mig. När jag kollade upp och såg henne så pratade hon. Knäpp katt. Men jag är ändå imponerad utav hur smart hon är. Och nu räcker det inte med att göma all hud på händer och ben, det är det hon slår på. Om man har tröja eller byxor så slår hon inte på dem, utan den bara huden. Hon har börjat pickat i ansiktet. Hänt en gång förrut, bortsett från igår då gick hon bananas då vi gosade i soffan. Jag låg ner och hon började slå mig på läppen, osv, det var då dock minimalt med klor så kändes knappt. Men inte så kul med en tass i ansiktet som har varit tex på kattlådan. Njä, klara mig från det.
 
Arwens tass som pickar på mig
 
 Drottningen i egen hög person, Arwen heter hon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0