Rampljuset.

Jag måste berätta om min tid i rampljuset. 1 sekund - 22 sekunder in. Sitter jag långt upp åt höger. Längst åt höger har vi L, jag i mitten som kollar på henne, och så Edwin brevis mig men han syns inte. Men tycker de gjorde en liten fail. De tomma stolarna som syns någon sekund innan, eller när det var. Det är våra platser. Vi fick trycka ihop oss för det skulle se ut som mer folk. Men de skulle ha valt några som satt högre upp eller längre bort att sitta där i mitten där vi satt. För då skulle våra plaster inte vara tomma. Men i alla fall. 1 sekund, 22 sekunder in. haha. Jag bara längtar tills det bröjar. 
 
Även om man var på en viss avsnitt så kan de klippa ihop det som de vill så man kan dyka upp tidigare. Vi var på den sista deltävlingen innan semifinalerna börjar dvs avsnitt 8 och det sänds 3 maj. Och då kommer vi se oss mycket. Då vi satt en rad upp. Och så var jag och Edwin på finalen som kommer sändas den 7:e juni. Men då satt vi lite längre upp och där ingången precis är. Jämns med dess tak, typ. 
 
Lånad från tv4.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0