Dag 121.

Temat är Jobb. 
 
121. Om du fick välja helt fritt, vad skulle du jobba med då?
 
Jag skulle jobba med något som jag skulle trivas med. Och som jag nämt tidigare så har jag olika "drömmar" beroende på vad för dag det är. 
 
Sitta på ett kontor och tjäna massa pengar skulle jag lätt kunna göra. Dock så tror jag att jag skulle kunna bli understimulerad. Jobba inom förskolan, som jag timvikkar inom nu, skulle jag kunna tänka mig att utbilda mig inom och fortsätta jobba. Och ibland är jag inne på sjuksköterska, och alla dess olika inriktningar, men det skulle då inte funka för våran familj. Sen har jag även varit inne på kurator/psykolog eller något sådant och det mest mot barnsidan. 
 
Så som ni ser är det massa olika och jag har säkert glömt en heldel. Och jag skulle då kunna välja vilket som.
 
 Bild lånad från http://taledo.se/index1.php

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0